תוכן ופנאי

איך להתאים את האיפור לגוון העור שלך? המדריך השלם

אי פעם ראית מישהי עם מייק-אפ כהה מדי לעור שלה? עם פנים כתומים וצוואר חיוור לגמרי? או, האם הבחנת במישהי עם פנים בהירים מדי שמעניקים לה מראה רפאים? כנראה שכן ואולי אפילו ביצעת את הטעות הזו בעצמך. האמת היא שזה קורה לכולנו – כשאנו מנסות לנחש את גוון האיפור המושלם לעור שלנו, יש סיכוי סביר שהבחירה לא תהיה התאמה מדויקת.

איך לבחור את המייק-אפ המתאים?

ראשית כל, תצטרכי לענות על שאלה היותר חשובה: מהו גוון העור שלי? בגדול, יש שלושה גוונים עיקריים: בהיר, ניטרלי וכהה. כנראה שתדעי לענות על מה את מבין השלושה. אם לא, תשאלי את חברייך!

קבעי את הגוון האיפור שלך

דווקא כשאת מחפשת איפור שתואם את העור שלך, תופתעי לגלות שגוון העור שלך הוא לא העיקר. הוא בהחלט חשוב, אבל גוון האיפור עובר דרך העור שלך ומשפיע על הגוון הכללי של עורך.

שלבים למציאת גוון האיפור המושלם עבורך:

  1. הסתכלי על החלק הפנימי של כף היד שלך. כשאת מסתכלת על הוורידים בפרק היד שלך, אם הם נראים כחולים או סגולים, את בגוון קריר, בעוד שורידים ירוקים מצביעים על עור בגוון חם. אם אינך בטוחה, ייתכן מאוד שאת ניטרלית.
  2. החזיקי פיסת נייר לבנה על יד פנייך. הצבת משהו לבן עז כמו פיסת נייר ליד הפנים שלך יכולה לעזור לחשוף את הגוון שלך. הלבן צריך ליצור גוון של צבע על העור שלך. אם הפנים שלך פתאום נראות ורודות או כחולות, זה סימן שאת בגוון קריר. אם את נראית צהובה, את חמה. אם העור שלך נראה אפור, את ניטרלית.
  3. חשבי איזה צבע של תכשיטים נראה עלייך הכי טוב. האם את נוטה לעבר תכשיטי זהב או כסף? כמעט לכולם יש צבע שהם נוטים אליו יותר. אם זהב משלים את גוון העור שלך בצורה הטובה ביותר, את חמה. אם את נראית טוב בכסף, זה מעיד על גוונים קרים. אם את מעריצה שווה של שניהם, ייתכן שיש לך גוון ניטרלי.

בחרי קונסילר מתאים

למרות מה שאולי שמעת, הקונסילר שלך צריך להיות קרוב ככל האפשר לגוון עור שלך – ולא מעט בהיר או כהה יותר. כדי להקל על העניינים, היצמדי לקונסילר מאותו גוון כמו המייק-אפ שלך.

אופציה לפודרה חסרת צבע

אם את לא רוצה להתאמץ למצוא מוצר נוסף שמתאים לגוון העור שלך, את ממש לא חייבת! במקום לחפש אבקה המתואמת עם צבע המייק-אפ והקונסילר שלך, את יכולה להשתמש באבקה שקופה, כמו אבקת הפנים של לוריאל לקביעת איפור מכל גוון!

סיכום

עם שלל הגוונים, הגימורים וכמות השכבות, מייק-אפ הוא אחד ממוצרי האיפור הקשים ביותר לרכישה. כאשר מצאת בסיס בגוון העור שלך, זכרי למרוח אותו יחד עם המוצרים הנלווים המשלימים אותו למראה טבעי וזוהר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

הצטרפו לניוזטלר שלנו!

עומריק לוגו

קבלו עדכונים בכל פעם שכתבה חדשה עולה לאתר 

עכבו אחרינו ברשתות החברתיות!

הגלריה שלנו

Newsletter

הצטרפו אלינו בחינם וקבלו עדכונים כל הזמן!

דילוג לתוכן