תוכן ופנאי

עומדת לרכוש איפור חדש ממותג שאת לא מכירה? הדברים שאת צריכה לדעת על איפור לפני שאת משתמשת בו

אין דבר גרוע יותר מאשר להוציא הרבה כסף על איפור רק כדי לגלות שאת לא מרוצה ממנו כמה ימים לאחר מכן. למרבה המזל, תוכלי להימנע מלחוות את העצב הזה שוב בעתיד על ידי העשרת הידע שלך בתחום! הנה מספר טיפים כיצד לבחור את מוצרי האיפור האיכותיים ביותר כבר מהבית:

בחרי מותגים בתבונה

בצעי את המחקר שלך לפני שאת קונה מוצרי איפור שאת לא מכירה, במיוחד אם את מתכוונת לקנות אותם באינטרנט. אחרי הכל, ישנן אין ספור חנויות מקוונות שטוענות כי הן מוכרות מוצר איכותי כאשר למעשה הן בסוף שולחות אליך איפור זול שעלול להשפיע לרעה על העור שלך.

בקשי עצות

אם את עדיין לא רואה את עצמך כמומחית לאיפור, אל תהססי לבקש ממישהו מנוסה יותר הדרכה. תוכלי לעשות זאת על ידי פנייה לחברים חובבי איפור, מאפרת מקצועית או אולי פרסום שאלה בקבוצה ממוקדת איפור ברשתות החברתיות.

אל תשפטי מוצר לפי האריזה שלו

אל תתני לעצמך ליפול בפח על ידי איפור עטוף בקופסא זוהרת במיוחד ובמקביל, גם אל תתרחקי מאריזה פשוטה לכאורה. לעתים קרובות, ספקים ישתלטו על עיצוב האריזה שלהם כאשר הם מרגישים צורך להסיח את הדעת ממה שיש בתוכו! במקרים רבים, מוצרי האיפור הטובים ביותר מגיעים באריזה הפשוטה ביותר. הדבר נכון במיוחד לגבי מותגים הדוגלים בקיימות.

בדקי את המרכיבים

זה בטח לא חדש לכן שעדיף לבחור מוצרי איפור עם מרכיבים טבעיים. מוצרים אלה בדרך כלל טובים יותר לעור ולסביבה. חלק מהמרכיבים שכדאי להימנע מהם כוללים פראבנים, פוליאתילן ורטיניל אצטט.

הסתכלי על ביקורות

ישנן אלפי ביקורות ברשת על הרוב המכריע של מוצרי האיפור, כך שזה אחד הדברים החשובים שכדאי לך לעשות לפני שאת מגהצת את כרטיס האשראי שלך. הקפדי לקרוא ביקורות לפחות בשני אתרים רציניים שונים כדי לקבל את המידע המדויק והכנה ביותר.

קחי בחשבון את חיי המדף

אין טעם שתקני איפור יקר אם הוא יחזיק רק שישה חודשים. בדקי תמיד את החלק האחורי של תווית המוצר כדי לבדוק את חיי המדף. זכרי כי קונסילר וצללית איכותיים אמורים להחזיק מעמד לפחות שנה אחת, ואילו עיפרון, אודם ואייליינר איכותיים אמורים להחזיק מעמד לפחות שנתיים.

בדקי את מדיניות ההחזרה

וודאי תמיד שניתן להחזיר מוצר איפור אם אינך שבעת רצון ממנו. בדקי מהי מדיניות ההחזרה של הספק לפני הקנייה, שכן חלקם יקבעו מגבלת זמן מסוימת להחזרה – כגון עשרה ימים מיום הרכישה או המסירה.

סיכום

כעת, כאשר את יודעת לבצע בחירות טובות יותר בבחירת מוצרי האיפור בהם את רוצה להשקיע, יש לך את הכלים לייעל את הרכישות שלך ולהיראות מושלמת מדי יום.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

הצטרפו לניוזטלר שלנו!

עומריק לוגו

קבלו עדכונים בכל פעם שכתבה חדשה עולה לאתר 

עכבו אחרינו ברשתות החברתיות!

הגלריה שלנו

Newsletter

הצטרפו אלינו בחינם וקבלו עדכונים כל הזמן!

דילוג לתוכן