תוכן ופנאי

ארבעה אביזרים לשדרוג המשרד הביתי

בשנתיים האחרונות עולם העבודה חווה תמורות רבות. המעבר לעבודה שוטפת מרחוק חשף את היתרונות הרבים עבור עובדים ומעסיקים כאחד. כדי לסייע לך לאמץ את השגרה החדשה על הצד הטוב ביותר, יש לנו כמה הצעות שיהפכו את המשרד הביתי שלך ליעיל ונעים במיוחד. 

להשקיע בתאורה הולמת

האלמנט הראשון אליו ניגש כדי לסדר את המשרד הביתי הוא התאורה. תאורה בהירה המדמה אור יום לצד תאורת שולחן שתסייע לך להתמקד באותיות הקטנות במסך שמולך היא חשובה מאין כמוה. כדי לשמור על העיניים , חשוב לשמור על איזון נכון בין תאורת המסכים לתאורה הכללית. בעבודה בשעות מאוחרות, מומלץ להאיר את החדר בתאורה רכה יותר שתספק לעיניים הפוגה.

בחירת הכיסא הנכון למשימה

פריט הריהוט החשוב ביותר בו כדאי להשקיע הוא כיסא ארגונומי למשרד. במהלך היום אנו יושבים שעות רבות מול מסך המחשב והגב זקוק לתמיכה מתאימה למניעת כאבים. כסא מנהלים ארגונומי יספק את התמיכה הדרושה, לצד אימוץ שגרת מתיחות וחילוץ עצמות שתסייע לשמור על בריאותך.

לעקוב אחר המשימות ביעילות

יום שגרתי במשרד מזמן אינספור מטלות בזמן אמת לביצוע או כאלה המצטברות להמשך השבוע. כדי לעקוב ביעילות אחר כלל המשימות מכל מקום, מומלץ להצטייד בלוח מחיק במידות נוחות לשימוש ולקריאה. כיום, ניתן למצוא לוח מחיק לבן וקלאסי בכל חנות או כזה עשוי זכוכית למראה אסתטי יותר בחנויות המתמחות בכך. 

פתרון האחסון האידיאלי

כל חלל עבודה זקוק לאחסון המתאים לסוג העבודה המתבצעת במשרד. בין אם מדובר באחסון ניירת או באחסון גליונות ציור בסטודיו של אמן – מומלץ לבחון את האלמנטים הדרושים לאחסון מבעוד מועד ולהתאים את פתרון האחסון הנכון בכל מובן  ולא להסתפק בשידת מגירות סטנדרטית.

אוורור ואווירה מתאימה

אחרון ומשמעותי במיוחד במהלך יום עבודה תקין ונעים יהיה לדאוג לאוורור שיבטיח אווירה טובה. אם יש לך בחירה היכן למקם את המשרד בין חללי הבית השונים, מומלץ לבחור בזה עם החלון שיכניס את האוויר הצח ואור היום אל תוך החדר. אם אין חלון, חשוב לבחור בפתרון אוורור שאינו מרעיש ומכביד ולדאוג לאוורר את החדר במהלך היום אם ניתן, או לפחות במהלך הלילה. עבור אווירה טובה, עציץ או שניים בהחלט יעשו את העבודה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

הצטרפו לניוזטלר שלנו!

עומריק לוגו

קבלו עדכונים בכל פעם שכתבה חדשה עולה לאתר 

עכבו אחרינו ברשתות החברתיות!

הגלריה שלנו

Newsletter

הצטרפו אלינו בחינם וקבלו עדכונים כל הזמן!

דילוג לתוכן