תוכן ופנאי

איך להמנע משפשופי החזיה בקיץ?

כולנו מכירות את זה, התופעה המרגיזה והמעצבת של שפשופי החזייה בקיץ. האם זה באמת בעיה שאי אפשר לפתור? מסתבר שיש לא מעט מה לעשות. כך תוכלי להימנע משפשופי החזיה אפילו בחום יולי אוגוסט. 

זהירות מחזייה במידה קטנה מדי 

זה אולי מפתיע, אבל לא מעט נשים למעשה לובשות חזיות קטנות מדי, שלא מתאימות לגודל החזה. לפעמים זה עניין של הרגל שגוי, לפעמים זה נובע משינויים טבעיים בגודל החזה או מחוסר תאימות במידות בין יצרני חזיות שונות. על כל פנים, אם את סובלת משפשופי החזייה, נסי למדוד אחת גדולה יותר. אגב, זה לא רק המידה. לפעמים הבדלי המבנה בין יצרנים שונים עשויים להיות גדולים. צריך לשים לב שהחזייה לא לוחצת מדי ושגביעי החזייה מכילים היטב את החזה ומביאים להרגשה נוחה. 

אפשר לנסות ללא ברזלים וניתן לנסות חזיות כותנה 

נשים בעלות חזה גדול לרוב בוחרות אוטומטית חזיה בעלת חיזוקי ברזלים. אבל לא מעט נשים יוכלו להסתדר בצורה טובה עם חזיות קלילות, שמתאימות ביותר לעונת החום, הלחות והשפשפות. לדוגמא, אפשר להשתמש בגוזיות, שילוב של גופייה וחזיה. ואם גודל החזה לא מאפשר זאת מחוץ לבית, לפחות זה יכול להתאים כביגוד ביתי מתחת לחולצה. אפשרות נוספת היא להשתמש בחזיות משולבות עם כותנה. בכלל, שילוב של אריג נושם וטבעי מאפשר גם לחזה לנשום. וכאשר פחות מזיעים, הרבה יותר פשוט למנוע את השפשפות. 

חזייה במראה הספורטיבי

פתרון נוסף להפחתה של שפשפות בגלל החזיה – להשתמש בחזיות ספורט. זהו פתרון מוצלח מאוד, ולא רק עבור נשים שעוסקות בספורט. הן עשויות מחומרים נושמים, שמסייעים להתנדפות הזיעה ואוורור. כמו כן, ישנן דגמים של חזיות פטנט, שמשלבות תמיכה טובה לחזה עם בדים ארוגים ורכים. זהו פתרון שיכול להתאים לכל אישה, מפני שאפשר למצוא גדלים וגזרות שונות של הסוג הזה. בדים אלסטיים שתומכים בחזה ומתאימים גם לבעלות חזה גדול, מקנים חופש תנועה ומפחיתים הזעה ושפשפות. 

לסיכום, למניעת שפשפות בוחרים את המידה המתאימה, את הגזרה הנכונה, בוחרים חזיות נושמות, אלסטיות ונעימות לגוף. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

הצטרפו לניוזטלר שלנו!

עומריק לוגו

קבלו עדכונים בכל פעם שכתבה חדשה עולה לאתר 

עכבו אחרינו ברשתות החברתיות!

הגלריה שלנו

Newsletter

הצטרפו אלינו בחינם וקבלו עדכונים כל הזמן!

דילוג לתוכן