תוכן ופנאי

פריטים שהם מאסט בארון שלך!!

יש פריטים שיהלמו אותך, אבל לא יהלמו מישהי אחרת. יש פריטים שיתאימו לדוגמא לנשים גבוהות, אך פחות יתאימו לנמוכות יותר. זה נכון כמובן, גם לגבי גברים. אבל הפעם נציג כמה פריטים שאפשר לומר שהם כמעט בגדר חובה. הם צריכים להיות בכל ארון באשר הוא: פריטי מאסט, שאי אפשר בלעדיהם. 

המכנסיים שיתאימו להכל 

יש נשים שמאוד אוהבות ללבוש ג'ינס חתוך. יש נשים שמכנסי חליפה הן השיק שלהן. אבל לכל אישה צריך שיהיו בארון כמה מכנסיים שאנו מגדירים אותן בתור מכנסי בייסיק. הייתרון שלהן טמון בכך שהן מתאימות כמעט להכל, כמעט לכל מצב. הן לא אלגנטיות מדי ולא פשוטות מדי. הן ייראו נהדר לסידורים או ליום עבודה רגיל, לטיול עם הכלב או לשופינג. אפשר לשלב אותן עם שלל פריטי לבוש, שיהפכו את ההופעה לקזואלית ולא מתאמצת או יותר שיקית, לפי הרצוי לך. 

טישרטס בייסיק 

אחרי שדיברנו על המכנסיים, הרי שכלל דומה אפשר לומר גם לגבי חולצות. לא משנה בת כמה את, אילו צבעים את אוהבת, איך את אוהבת לבלות או מהם התכשיטים שאת מעדיפה, יש חולצות שהן מאסט בארון שלך. טישרטס בייסיק בכמה צבעים שונים, יוכלו להתאים לך לכל מצב רוח, לכל הזדמנות. חולצות כאלה הולכות היטב כמעט עם כל דבר. 

כפכפים או סנדלים ליום יום 

בארון שלך חייבים להיות כפכפים או סנדלים ליום יום. כפכפים איכותיים כבר מזמן הפכו למתאימים לא רק בשביל חוף הים. ישנם דגמים מלהיבים וכל כך נוחים, שפשוט אי אפשר להיפרד מהם. וסנדלים גם הם פריט שאף ארון ישראלי לא יהיה שלם בלעדיו. למעשה, לרוב נצטרך יותר מאשר זוג אחד. 

אקססוריז להשלמת ההופעה 

עוד כמה דברים שחייבים שיהיו בארון, הם אקססוריז להשלמת ההופעה. לדוגמא, משקפי השמש שישמשו בזמן נהיגה או בכל יציאה החוצה בקיץ החם. צעיף אלגנטי, לאו דווקא מחמם אלא עדין, יוכל להשלים את ההופעה ולהוסיף צבע וייחוד מתי שמתחשק. וכמובן, איך אפשר בלי גרביים מגניבים, עם הדפסים כה מרהיבים, שעושים נעים. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

הצטרפו לניוזטלר שלנו!

עומריק לוגו

קבלו עדכונים בכל פעם שכתבה חדשה עולה לאתר 

עכבו אחרינו ברשתות החברתיות!

הגלריה שלנו

Newsletter

הצטרפו אלינו בחינם וקבלו עדכונים כל הזמן!

דילוג לתוכן